Vpliv slabega gostovanja na posel

Vpliv slabega gostovanja na posel

Preden pričnemo s pojasnjevanjem, kakšen je vpliv slabega spletnega gostovanja na posel, najprej razložimo, za kaj se pri omenjeni storitvi sploh gre. Gostovanje je tesno povezano s spletno stranjo, saj mora biti slednja nekje shranjena. Pravzaprav se mora nahajati na strežniku, ki je 24 ur na dan in 365 dni v letu povezan v svetovni splet, saj je le tako lahko spletna stran neprestano na voljo uporabnikom spleta. Spletno gostovanje je torej storitev najema strežnika, na voljo pa je pri mnogih domačih in tujih ponudnikih.

Izogibajte se nezanesljivih in nepreverjenih ponudnikov

Če boste v Google vpisali poizvedbo »gostovanje spletnih strani«, boste videli, da imamo v Sloveniji izjemno veliko ponudnikov spletnega gostovanja. Seveda boste deležni še mnogo več rezultatov, če boste poizvedbo vpisali v angleščini – »web hosting«. Izbira je zares velika, še zdaleč pa ni nepomembno, za katero izmed podjetij se boste odločili.

Ne glede na to, ali boste prostor na strežniku najeli pri domačem ali tujem ponudniku (o tem, katerega je bolje izbrati, si lahko preberete v nadaljevanju), se najprej dobro pozanimajte, za kako kakovostnega ponudnika gre. Na spletu boste našli številne forume, bloge in spletne portale, kjer (ne)zadovoljni uporabniki pišejo o svojih izkušnjah. Odveč ne bo tudi obisk Facebook strani posameznih ponudnikov, saj so tudi tam pogosto zapisana mnenja naročnikov.

Katere so glavne težave nekakovostnega ponudnika?

Glavne slabosti slabega ponudnika spletnega gostovanja so nezanesljivost, počasnost in nezadosten nivo varnosti strežnika, neprijazna, počasna in nestrokovna tehnična podpora, v najslabšem primeru celo nedosegljivost. Večina resnih ponudnikov ima za zanesljivost ter varnost strežnikov dobro poskrbljeno, glavne težave pa predstavljajo počasnost in preobremenjenost strežnikov ter neodzivna podporna služba.

Spletno gostovanje lahko zelo negativno vpliva na posel, če je strežnik počasen ali preobremenjen. Posledica tega je počasi delujoča spletna stran, ki obiskovalce naravnost odganja. Dandanes večina ljudi nima potrpljenja, da bi svoj čas zapravljala na neodzivni spletni strani, k čemur so še posebej doprinesli mobilni telefoni in druge pametne naprave. Zelo pomembno torej je, da se stran prikazuje hitro, brez napak, da je vedno dostopna in obiskovalcem prijazna.

Spletna stran na mobilnem telefonu
Tudi na mobilnih telefonih se mora spletna stran prikazati hitro in brez napak.

Omenili smo podporo naročnikom. Pri storitvi, kot je gostovanje spletnih strani, je ta poglavitnega pomena. Ko pride do kakršne koli napake (npr. zaradi avtomatskega posodabljanja spletne strani), mora tehnična ekipa težavo odpraviti v najkrajšem času, saj lahko za podjetje vsaka minuta predstavlja dodatne zamujene priložnosti. Če uporabniku vaša spletna stran v določenem trenutku ni na voljo, obstaja velika verjetnost, da bo poiskal podobno spletno stran in povpraševanje ali nakup izvršil pri vaši konkurenci. Tega pa si zagotovo ne želite.

Poiščite SSD gostovanje s prijazno in odzivno podporo

Da bo vaša spletna stran delovala hitro, za začetek razmislite, kje bi bilo stran najbolje gostovati. Pri tem upoštevajte, da mora biti strežnik lociran čim bližje vaši ciljni publiki. V kolikor gre za spletno stran v slovenščini, namenjeno prebivalcem Slovenije, spletno gostovanje najemite pri domačem ponudniku. Če pa boste denimo ciljali na prebivalce ZDA, se odločite za tujega ponudnika, ki vam strežnik lahko ponudi tam.

Pred zakupom strežniškega prostora se pozanimajte, ali boste pridobili klasično ali SSD gostovanje. Slednje je precej hitrejše in postaja standard, katerega bi se morali držati vsi ponudniki. V Sloveniji je v svoje strežnike SSD diskovne enote kot prvo vgradilo podjetje NEOSERV, kar kaže na njihovo hitro prilagajanje spremembam na trgu.

HDD in SSD disk
SSD disk je od HDD mnogo manjši, njegova bistvena prednost pa je v hitrosti.

Ne moremo dovolj poudariti, kako pomembna je pri gostovanju spletnih strani tehnična podpora naročnikom. Vsekakor se velja pred izbiro ponudnika temeljito pozanimati, kdo nudi strokovno in hitro odzivno podporo, kdo pa je s svojimi odgovori počasen, nestrokoven ali morda celo žaljiv.

Kakovostno spletno gostovanje je vredno zlata. Za resen posel je bolje odšteti kakšen evro več, saj v primeru poceni in nezanesljivega gostovanja enostavno ni računice. Težave, povezane z nekakovostno storitvijo, pogosto vodijo v visoke stroške.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja